Roadtrip till Uppsala

Idag drog bögtrion mot Uppsala, alltså Jag, Jonnie och Johan.. vi började med att kolla runt efter hyrbilar, vi hittade en  på Statoil i Akalla..

AKALLA AV ALLA STÄLLEN?! Well well, vi drog iallafall till Akalla och efter många om och men hittade vi faktiskt till bensinmacken, vi kom upp på helsingforsvägen och skulle till Finlandsgatan, vi började starkt undra om vi ens var i Sverige längre då ingen pratade svenska.

Bilen visade sig vara.. Rätt liten, men det var enda bilen som fanns inne så let's go.

Varför åkte vi till Uppsala då? Jo, jag har ju som i princip bott där förrut och inte hämtat mina saker därifrån på flera veckor. Känns superbra att ha tillbaka mina kläder och framförallt min systemkamera. Den har jag saknat sjukt mycket.

Sitter hemma hos Johan och Jonnie nu i alla fall och kollar på "hemsökta hus"... scary shit.


Jonnie, johan och jag på blåa linjen, usch. Den tycker vi inte om.


Första stoppet, någonstans utanför.. Knivsta? HAHA bilen är typ störst i världen va?



Jag och Jonnie, don't u just love us



Tro det eller ej! Men jag körde faktiskt utan att kvadda bilen!



Johan chillade i gräset. Vi var typ på landet eller något? Herregud!


Haha, kan man ha bättre roadtripkompisar!? I wouldn't think so!


Sedan fick Johan ta över körningen, kanske bäst så? Trots en del kärringstopp och "mjuuka inbromsningar" var du världens bästa förare. Världens finaste om inte annat!




Kommentarer
Postat av: Johan.. i Kiruna då :D

Hahaah älska bilen <333

2009-06-01 @ 18:33:05
Postat av: Lindis

Awww! Ni är så söta killar<3

2009-06-01 @ 22:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0