What a day

Tråkigaste dagen någonsin ungefär. Har sprungit lite i stan o försökt hitta en skjorta åt Jonnie, men hittade bara för stora storlekar i de modeller som faktiskt var snygga. Finns det bara tjocka människor i den här världen eller..?

Usch! Nej, nu vill jag fan hitta på något, känner mig så sjukt rastlös.


Förresten! Det har hänt något kul i mitt liv som jag ska berätta om alldeles snart..

Så vad kan det vara? Tv-jobb, going modelling, intervjuad i större tidning, jobba utomlands?

Kom igen och gissa nu!


Osminkad och uttråkad. Nej, nu drar jag in till stan och träffar folk! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiiiiiiiiin anton :) Jag saknar dig redan! <3

2009-06-11 @ 22:45:48
Postat av: Anonym

Från Linda ;)

2009-06-11 @ 22:46:36
Postat av: Anonym

En pojkvänn? :D

2009-06-13 @ 14:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0