Skola, skola och ännu mera skola!

Dagen har jag spenderat på Kungsholmen, vaknade först vid 17.00, way to late, huh?!

Har iallafall gjort klart det sista skolarbetet för terminen, så jävla skönt.. Och ni som säger att det är lätt att gå frisörprogrammet har inte en aning om vad ni pratar om, utbildningen blir vad man gör den till, vill man slappa kan man inte räkna med att få jobb efter skolan, vill man få jobb gäller det att ligga i!


Tack My för hjälpen med permanentteorin!


Har i alla fall bokat in tid för slingor samt vitnyansering nu, så den 15 Juni 13.00 blir jag snäppet blondare!

Kanske borde passa på att boka in restylanebehandling som alla andra bögar när jag ändå är igång? Nej, riktigt så ful vill jag faktiskt inte bli... Var stolt över det ni föddes med istället!


Nu ska jag och Johan kolla på Mean Girls, awesome! Imorgon ska jag på arbetsintervju på fridhemsplan 14.30 förresten.. wish me luck bitches så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Mysan

haha aww, tack själv<3

2009-06-10 @ 23:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0