Slarvigast i hela jävla världen

 USCH! Är så sjukt trött på den här dagen! Har hittills tappat bort/blivit bestulen på: 

  • Mitt SL-kort
  • Mitt bank-kort
  • Mitt ID-kort
  • Mobil-laddare
  • Båda mina piercingringar (tog ur dom när jag skulle på arbetsintervju)
  • Mitt rabattkort på Goldwell
  • Mitt inköpskort på frisörgrossisten Inzo

Jag är typ sämst. Och jag hatar en viss städare på Mc Donalds, alltså... bara för att man har låg lön kan man väl åtminstone ha lite moral? Well well, är inte övertygad om att det var han, men både jag och Linda tror starkt på det.

Well well, that's life! Efter besöket i Globens shoppingcentrum åkte jag och Linda in till stan, där jag beställde in en födelsedagspresent till Johan.. Hoppas att han blir glad för den, jag kämpade i år och dar kändes det som, ni får veta vad det blev den 18e Juni! ;)



Imorgon kommer båda mina lägenhetstjejor befinna sig i Luleå, tråkigt tråkigt.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0