Kvällsjogging och brun utan sol

Istället för att gå på SATS tog jag och Sara oss en riktigt hård och lång joggingtur. Från liljeholmen till skanstull, sen till tanto och hornstull, sen hem till årstadal. Ungefär 9 kilometer.. HERREGUD, jag som inte tränat sedan april kanske?

Vi klarade det hela på 50 minuter i alla fall och stannade inte en enda gång, trodde jag aldrig om mig själv som legat på latsidan på sistone!

Jag älskar verkligen att springa, det rensar tankarna något enormt och efteråt går man runt i ett lyckorus.

Det inplanerade solariebesöket fick även det med andra ord vänta, efter en kvällspromenad och duschen så smörjde jag dock in mig med en lotion med lätt brun utan soleffekt, från Clarins, Radiance-Plus Golden Glow Body Lotion heter den!

Rekomenderar den till alla som vill fuska fram en riktigt snygg bränna lagom till sommaren!

Nej, nu blir det att bege sig till Johan för min del. Godnatt på er!



Redo för att dra ut och jogga.. Underbart!


Clarins Radiance-Plus Self-Tanning Body Lotion
Clarins Radiance-Plus Golden Glow Body Lotion 395:- inkl frakt på http://www.eleven.se/


Kommentarer
Postat av: Emma

kul att du startat upp en blogg:-) just to let u know, jag e en av dina lasare;-)

2009-06-04 @ 10:37:04
Postat av: Phoe

hurtigt :D men svetta ner dina egna tröjor istället för att sno mina! ;)

2009-06-09 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0