Sista pluggspurten & sommarlooken

Idag har varit en rejält hektiskt dag, har pluggat till sent igår för att sedan springa iväg till skolan (försenad såklart) på morgonen. Det första min mattelärare sa när jag kom in i klassrummet var: "You're in big trouble MR!" Detta därför att jag låg på IG som betyg, hade knappt gjort någon av projektuppgifterna. Men jag stressade igenom dom på lektionen och fick veta efter lektionens slut att mitt slutbetyg blev VG i Matte.. Jag.. VG?! Haha. Well, jag klagar inte!

Efter den lektionen hade jag betygssamtal med min ena frisörlärare, Lena. Jag har tydligen bara någon teoriuppgift kvar att göra, och klarar jag den bra får jag MVG i betyg, even better!

Nu är det bara naturkunskapen kvar... Usch.. Skolan är verkligen en riktig bitch ibland!

Förresten... måste bara skriva att mitt silverschampo samt min silverinpackning från Davinés gör verkligen sitt jobb! Kanske inte ens behöver göra en nyansering hos min frisör, får se efter att jag använt de en gång till och se om jag blir nöjd då. Tror inte att mitt hår pallar mer blekningar faktiskt!


Kolla! Jag är faktiskt blond!


Och... Jag börjar få en solrand! Awesome!!

Nej nu måste jag skynda mig att städa innan Linda och Sara kommer hem, och försöka plugga lite för att sen möta upp Johan inne i stan.. Vi ska på en glassbar bestämde vi, någon som vet någon bra på söder? Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Lådan

Fan vad snygg du är ._.

2009-06-08 @ 16:38:50
Postat av: Paula

DAAAAAAAAMN! det blev ju bra :D:D:D:D:D snygging!

2009-06-08 @ 17:05:08
Postat av: Anton

yeeah! älskar davinés! =) o tack lådan :b

2009-06-08 @ 17:19:26
URL: http://sweetsixteen.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad fiint det är :D

2009-06-08 @ 21:17:51
Postat av: Jennifer

Gud vad du är vacker

2009-06-09 @ 00:31:06
URL: http://jenniferbyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0