Hemmafest

Igår var jag på hemmafest, har inte varit det på år och dar! Om man inte räknar med förfesterna vi brukar dra här hemma i liljeholmskajen.. Det var faktiskt riktigt kul för omväxlighetens skull även fast det som vanligt blev lite kaos.. Typ spyor, bråk, sex.. Allt som hemmafester har att erbjuda ni vet! Well well, jag var inte iblandad i något sånt i alla fall.

Det är så sällan man träffar folk man faktiskt pratar med när man e ute på krogen, men på hemmafester börjar man alltid prata med nya människor, folk slappnar av mer känns det som.. det visade sig dessutom att 2 tjejer där hade läst min blogg!

Har knappt bilder därifrån, då det var mörkt och jag hade inte med mig annat än mobilkamera.. Men men.. Nästa gång blir det kameran!

Videobloggade på vägen hem på pendeln (ja, festen låg efter pendeltågen). Men jag ser verkligen inte nykter ut någonstans på videorna, well well.. Kanske lägger upp det ändå, men i så fall får det bli lite senare idag.. Nu ska jag springa till SATS i hornstull och köra ett hårt gympass, det andra idag!

Toodles!




Maria och Jag. Sexieh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah :D det var fett najs :D

2009-06-13 @ 18:15:05
Postat av: sarachristinanilsson.blogg.se

hahaha fick ditt sms, ni verkade ha roligt!;) snart blir det limmo kväll föressten!

2009-06-14 @ 01:59:33
Postat av: Emmha

Vad är det för roligt som har hänt då?

2009-06-14 @ 22:07:19
URL: http://baraemmha.blogg.se/
Postat av: Wictor

Fett glad jag är att vi träffades dära och blev vänner :D :D :) ^^

2009-06-15 @ 21:06:36
Postat av: Anonym

blooggaaaaaaaaa

2009-06-20 @ 18:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0